Nathalie Lind

25 år . Förlovad . Frukostvärdinna . Träningsnörd

Sju dagar kvar till start.

Kategori: Allmänt

På måndag börjar allvaret, det nya livet, alltså diet och träningsprogram. Är riktigt taggad på de kommande tre månaderna och vad de har att erbjuda. Men innan de börjar så ska de planeras endel, va ska man äta sista veckan som man inte får äta under dessa månader? Vila börjar bli sjukt tråkigt, men jag vet att jag kommer va glad att jag gjorde det. Matlådor ska inhandlas, kosttillskott köpas, dessutom måste man ju unna sig lite nya träningskläder (som mina nya leopardshorts)!
Jag har från start redan gått ner 30 kilo, men de sista späcket ska bort. Så jag har tagit till experthjälp; Rickard Evertsson. Känns både läskigt och roligt på samma gång, en gång för alla ska det bort! 
Jag har skrivit upp en lista för veckans måltider, känns lite som "sista måltiden". Idag blev det kyckling i tortillias, en av mina topp tre favoriter. Den enda dagen jag inte bestämt vad jag ska äta är på söndag. Vad äter man sista dagen innan diet? Har så fruktansvärt svårt för att bestämma mig. Står emellan ostbricka och hamburgare, vad kommer man sakna mest?
Så i dagsläget ligger vikten på stabila 80 pannor fördelat på en längt av 184 cm. Är nyfiken på hur många mer kilo som kommer att tappas och hur kroppen ser ut där under efter tolv veckor av bra mat och mycket träning.
Ska såklart inte bara skriva om mat och träning, kommer handla endel om mitt liv och tankar/funderingar som kan dyka upp i vardagen. 
 
Den sista bilden jag lägger upp i inlägget representerar en tjej som jag absolut INTE tänker bli igen, men är glad att jag en gång var. Tagit tillvara på mitt förflutna och lärt mig av mina misstag. Nu är det bara att blicka frammåt o ch njuta av vad framtiden har att erbjuda!
/Nathalie
 
 
 
Kommentera inlägget här: