Nathalie Lind

25 år . Förlovad . Frukostvärdinna . Träningsnörd

Dag 2.

Kategori: Allmänt

Ja då har det alltså börjat. Matpreppen gick kanon (speciellt när de va sista dagen man fick äta godis), Första dagen va sjukt tung o få i sig all mat. Klarade inte av sista målet på kvällen, men men.. Bättre lycka idag! Fått i mig alla mål och tränat, dock mådde jag riktigt illa på morgonen efter frukost. Hoppas magen vänjer sig så snart som möjligt, för de är då inte roligt. 
Däremot något som är roligt är att vi skrivit på kontrakt för våran nya bostad som vi har köpt! Så inte nog med att jag ska hinna med kosten, träningen o jobb. Nu ska jag packa med! Sen kanske jag kommer in på skolan med, då blir de riktigt mycket o göra o väldigt lite fritid, haha! Det ska bli både spännande o häftigt. Äga sin egen lägenhet. En dröm som blir sann! Får lägga upp bilder när vi flyttat in. 
Nu kallar sängen, jobbar hela veckan ut så måste verkligen lägga mig i tid! 
/Nathalie




Kommentera inlägget här: